Thursday, September 8, 2011

Raya 2011 Sudah Tiada Erti Lagi


Bagi aku , raya tahun ni la raya paling menyedihkan . Bukannye pasal tak dapat duet raya ke ape tapi aku kehilangan orang yang paling aku sayang iaitu ABAH aku . Ye mungkin korang boleh cakap yang pergi tetap pergi tapi korang tak rasa ape yang aku rasa . Ramai kawan-kawan dia datang then dorang cakap 'JARANG JUMPE KAWAN SEBAIK ABAH KAU NI' . Sekarang tanggungjawab aku untuk jaga family aku sbb aku sorang je anak lelaki . Takkan la aku nak harapkan abang-2 ipar aku kot . Abah juga pernah pesan 'Belajar betol-betol . Nanti bile abah dah takde kau kene amik alih company ni' dan insyaallah aku akan ingat ayat tuhh sampai bile-bile . Buat abah , insyaallah orang akan sentiasa doakan abah tenang disana dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman . Aminn :(

No comments:

Post a Comment